اس ام اس های استقلالی ها !!!!!!

 

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام.

_____________________________________

این اس اسه منه / دوسش دارم خیلی زیاد
قهرمانی بهش میاد/ دوسش دارم خیلی زیاد.

_____________________________________

این روزها همه پرسپولیس رو گل باران میکنند ! شما چطور !!؟

-----------------------------------------------------------

یه پرسپولیسی میره پیش یه پیشگو میگه تیم ما کی قهرمان می شه؟ پیشگو یه کم به دستش و گوی جادوییش نگاه میکنه، می گه والا من بیشتر از صد سال نمی تونم پیشگویی کنم!

--------------------------------------------------------

تا دنیا دنیا دنیاس آبی مال ماست.
ما قهرمانیم جام تو دست ماست.

-----------------------------------------------------

دربی منتظر مـــاست بیــا تــا برویـــم
اشک لنگی به راست بیا تا برویم
جمعه روز آبی هاست بیا تا برویم
تیم عبدی جوون سوراخه بیا تا برویم !

-------------------------------------------------------

پرسپولیس گل میخوره میگه زمین صابونیه زمینو پاک میکنن میگه هوا بارونیه.

----------------------------------------------------

آبی یعنی غرق در خوشحالیم/عشق می ورزم که استقلالیم
آسمان گفتا ز قرمز خالیم/گر سرم را از تنم سازی جدا/باز می گویم که استقلالیم.

 

طرفدارشیم!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, | 21:57 | نویسنده : علی |